יום ראשון, 1 בנובמבר 2015

10 דרכים להעלות את ערך הבית

אם החלטת למכור את ביתך מכל סיבה שהיא, אתה רוצה כלי ראשוני שיעזור לך להעלות את הערך של ביתך באופן מיידי וללא הוצאות מיותרות. בשוק נדל"ן תחרותי כמון של היום, בנוסף לצורך שהבית שלך יהיה במחיר אטרקטיבי והולם אתה צריך לוודא שהבית שלך גם מספק את הרושם שיותיר את הקונה ללא מילים.
דרך נפלאה לשדרג את הבית שלך במצב שהוא ימשוך מספר מקסימאלי של קונים פוטנציאלים רציניים זה לספק את הקונה בבית שנמצא במצב של "קנייה מיידית" כלומר "להביא את הבגדים ולהיכנס".
אז מהן הן 10 הדרכים להעלות את הערך של ביתך באופן מיידי? בוא ונעיף מבט:
 1  חדר המדרגות ולובי הכניסה לבית
חדר המדרגות ולובי הכניסה הם כרטיס הביקור של הבניין בו נמצאת דירתך. התרשמות הקונים מתחילה עוד לפני הכניסה לדירה. לכן חשוב בשלב זה כי נדאג שהלובי יהיה בעל מראה מסודר ונקי, דלתות הכניסה ללובי סגורות כדי למנוע חדירת אבק וחול ואם בבניין ישנה מעלית רצפת המעלית והמראה נקיים.

 2  גינון וסידור חיצוני של הדירה
השקעה בגינון החצר שלך, גיזום השיחים וטיפוח הפרחים יכולים להפוך את החצר הקדמית שממנה נכנס הקונה לביתך לחוויה נעימה ומזמינה. תשקול איך הבית שלך נראה לאחר רדת החשכה, כאשר קונים רבים עדיין נמצאים ומשוטטים ברחובות בחיפוש אחר בית. התקנה של אביזרי תאורה חדשניים ופשוטים יהפכו את החצר הקדמית של ביתך לחצר מודרנית ומלהיבה.
 3  דלת הכניסה, חלונות ודלתות פנים
דלת הכניסה לבית שלך זהו חלון הראווה של הבית ויוצר רושם ראשוני מהותי אשר רומז על מראה פנים הבית ועל היחס של דייריו על אסתטיקה ועיצוב. לכן בשלב זה חשוב שתסלק מכשולים מאזור הכניסה, תשמן את הדלת כדי לוודא שאין חריקות, לא לאחסן פריטים מאחורי הדלת שחוסמים פתיחה חלקה, העבירו ניקוי ותלו שלט.
חלונות - העבר ניקיון יסודי לחלונות הבית שלך, כדי לאפשר לאור להיכנס באופן מלא. תדמיין את הקונה שנכנס לביתך וניגש לחלון על מנת לראות את הנוף מביתך החוצה.
דלתות פנים – שדרוג מאיר ומזמין לקונה הוא התקנה של ידיות חדשות שאינן כרוכות בהוצאה גדולה ויכולת לשדרג את הכניסה לחדרים באופן משמעותי.
 4  רצפת הבית
רצפת הבית שלך מצריכה לעבור ניקיון. תדמיין בליבך את התחושה של קונה שעובר בביתך מחדר לחדר על רצפה נקייה ומבריקה. אגב ניקיון יסודי של רצפה בהירה מאיר את הבית ומגדיל את החדרים.
 5  המטבח
אם המטבח שלך מצריך מתיחת פנים תשקול לחדש את הארונות והידיות כולל הסיפון מתחת לכיור. מסתבר שהמטבח הוא אחד החדרים המשפיעים על סיכוי מכירת הדירה יותר מכל חדר אחר בבית.
 6  חדר האמבטיה
בוא נודה על האמת. אנחנו כולנו נמצאים זמן רב ביום בחדרי האמבטיה, לכן זה לא מפליא שקונים רוצים שחדרי האמבטיה שהם עומדים לקנות יהיו שימושיים ויפים.
אסלה חדשה, כיור וארונות חדשים יכולים להיות הוצאה גדולה ומיותרת ברוב המקרים. אבל אביזרים קטנים כמו נקיון, תיקון אריח קרמיקה, צבע על הקירות ובמיוחד על התקרה שצוברת עובש ועוד אביזרי נוי מיוחדים לאמבטיה יכולים לעשות את כל ההבדל.
 7  תאורה
אם מנורה ישנה עדיין תלויה בסלון שלך אולי זה הזמן לחדש. בית מואר היטב יכול להדגיש את התכונות החיוביות של כל חדר ולספק לקונה תחושה מוארת ובהירה לצד בית מזמין ואווירה חמה.
 8  צביעת הבית
סיוד פשוט של הבית יאפשר לנו לתת לקונה תחושה של ניקיון ודירה חדשה.
 9  גג ומערכות פנימיות
על מנת להבטיח שאתה מקבל את הצעת הרכישה הגבוהה ביותר עבור ביתך תוודא שאם אתה מתגורר בדירה בקומה האחרונה שאין לך נזילות או רטיבות מהגג. אם כן, זה הזמן לתקן אותם ואם צריך לזפת אל תהסס! בסוף זה משתלם.
גם המערכות הפנימיות של הבית כגון חשמל ואינסטלציה צריכים לעבוד באופן מושלם. קונים לא אוהבים להיכנס לבית שהמערכות הפנימיות לא עובדות היטב.
 10  ניקיון יסודי של הבית
הדרך הזולה ביותר שכל מוכר יכול לעשות לפני שהוא מוציא את הבית שלו למכירה, זה לערוך ניקיון עמוק ויסודי של כל משטחי הבית. דלי, סבון, מעט מים וסמרטוטים יכולים להפוך כמעט כל בית לבית שמוכן לתצוגה בשוק. אבל אל תחפף, אתה צריך לנקות באופן יסודי, לכן זה אומר גם מתחת לתנור או מתחת לרהיטים שהרבה זמן לא הזזת אותם.

מוצף בעצות? אל תהיה! תבחר אחד או שניים מהנושאים ברשימה אשר מתאימים לתקציב שלך ופשוט תתחיל לעשות! תמצא את דרכך ברשימה ותדע שעשית כל שביכולתך כדי לשדרג את הבית שלך באופן הטוב ביותר על מנת להרשים את הקונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה