יום חמישי, 13 באוגוסט 2015

מפנים דירה בשביל משרדים להשכרה

לא מעט בעלי דירות, במיוחד באזור תל אביב, הופכים את הדירות שלהם למשרדים. 
למשרדים להשכרה יש תמיד ביקוש בשוק. כך אפשר ליצור מדירת חמישה חדרים, שני משרדים להשכרה יפים ומרווחים, שניתן לקבל עליהם דמי שכירות גבוהים יותר מאשר האפשרות של להשכיר את הדירה כדירה, ויחד עם זאת, לקחת מחירי שכירות הוגנים למען הצדק החברתי וקידום הכלכלה בישראל.
משפחה המחפשת דירת חמישה חדרים אולי תתקשה לשלם 6,000 ש"ח עבורה, אך עבור משרד של שניים וחצי חדרים במיקום מרכזי בהחלט ניתן לדרוש 3,000 ש"ח. כך יוצא שלמעשה זה עסקה כדאית לבעלי דירות.

איזו דירה יכולה להתאים כמשרד?

כל דירה. כלומר לא הדירה בה אתם גרים, אבל אם יש לכם דירה שרכשתם כשהשקעה, אולי אתם רוצים שתהיה דירה בצד בשביל הילדים ואולי זו דירה שקיבלתם בירושה. בכל אופן, אפשר בקלות להמיר את הדירה למשרד.
השלב הראשון כמובן הוא פינוי הדירה, וזאת כדי לשוות לדירה מראה משרדי יותר לפני שאתם מזמינים שוכרים פוטנציאליים.
בשלב השני, אחרי שהדירה נטולת ריהוט, הוא להתאימה למספר המשרדים הרצוי. ניתן לעשות זאת בקלות ביום עבודה אחד, יכול להיות שצריך קיר גבס בין משרד אחד לשני, לדאוג כמובן לאיזה מסדרון כניסה, כך שהכניסה למשרד אחד לא תהיה דרך המשרד השני ולכל אחד מהם תהיה גישה פרטית. אך לא להיבהל, מדובר שיפוצים ממש בסיסיים.
לבסוף, לאחר שהתאמתם את הדירה, תתחילו לפרסם ותראו את הביקוש.

איך לשווק דירה שהוסבה למשרד?

כמו שמשווקים משרד. אתם כבר לא מחזיקים בדירה, אלא בשני משרדים ולכן אתם צריכים להתייחס אליהם בהתאם. כמובן שיש לפרסם את הדירה בלוחות מסחריים שמציעים משרדים ולא דירות, אולי אצל משרדי תיווך.
במסגרת הפרסום, רצוי לא לכתוב משרדים להשכרה בבית דירות, אלא משרדים להשכרה בסביבה שקטה ורגועה. לא צריך להזכיר שמדובר בדירה שהוסבה למשרד, זה יהיה ברור כשיגיעו לראות. חשוב להדגיש את היתרון של העניין - בעל נכס מחויב, שיכול לתת שירות אישי כי אין בבעלותו עשרות משרדים. השוכר לא יקבל פס ייצור, אלא ייהנה משירות אחד על אחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה